• قیمت ورق کرکره

قیمت ورق کرکره

ورق‌های کرکره مصارف مختلفی دارند. ورق‌های کرکره‌ای از عایق بندی بالایی برخوردار بوده و می‌توان از آنها در ساخت حیاط خلوت، ساختمان‌های باغ، گاراژها، روکش‌های خانگی و سقف‌های صنعتی استفاده کرد. ورق کرکره در برابر وزش باد شدید، برف، تگرگ، باران شدید و آتش سوزی مقاومت خوبی دارند. به طور کلی، ورق‌های کرکره به راحتی پوسیده نمی‌شوند. همچنین ورق‌های کرکره در برابر حملات حشرات و آفات مقاوم هستند. از لحاظ کیفیت و قیمت ورق کرکره از محبوبیت بالایی برخوردار است.
ورق‌های کرکره‌ای چین‌های تکراری در سطح خود دارند که یکپارچگی سقف را تشدید می‌کنند. به دلیل شکل منحصر به فرد، برای سال‌های طولانی ابزار قابل اعتماد و قدرت تقویت شده‌ای را ارائه می‌دهند. ورق کرکره برای افزایش مقاومت در مناطق با سطح کوچک‌تر مناسب هستند. ورق‌های کرکره کاملا بادوام و سازگار با محیط زیست هستند و برای محافظت از سقف گاراژها، سوله‌ها و غیره ایده‌آل هستند.
قیمت ورق‌ کرکره بسته به نوع، جنس و متریال ورق که از آهن، آلومینیوم یا استیل باشد، متفاوت است. همچنین ضخامت و وزن از عوامل دیگری است که قیمت ورق کرکره را مشخص می‌کند. تولید‌کنندگان ورق‌های کرکره‌ای را از آلیاژ روی، فولاد ضد زنگ، مس یا آلومینیوم تولید می‌کنند، استفاده از هر ماده در قیمت و قابلیت ورق تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، آلیاژ روی نسبت به سایرین از نظر قیمت متوسط ​​است. با این حال، بسیار نرم‌پذیر است. در نتیجه، این ویژگی آن‌ها را به انتخاب اصلی پیمانکار برای پروژه‌های ویژه تبدیل می‌کند. برای استعلام قیمت ورق کرکره می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت ورق کرکره
قیمت ورق کرکره رنگی

قیمت ورق کرکره رنگی

شکی نیست که فولاد در صنعت تولید فلز نقش اساسی دارد. از تیرآهن‌های فولادی و ستون‌های فلزی گرفته تا میله‌ها و مقاطع فلزی، یکی از متداول‌ترین مواد و مصالح مورد استفاده در پروسه ساخت به شمار می‌آیند. هنگام خرید مصالح علاوه بر کیفیت، قیمت و هزینه‌ی مصالح از عوامل مختلف هنگام تصمیم‌گیری است. عایق‌بندی مناسب از خصوصیات و ویژگی‌های ورق کرکره رنگی است که می‌تواند در معرض سرما، گرما و همچنین در برابر تغییرات آب و هوایی واکنش نشان دهد و در طولانی مدت از ایجاد زنگ زدگی جلوگیری می‌نماید. ورق‌های کرکره رنگی یا ورق‌های فلزی از طریق تکنیک‌های ویژه‌ای در صنعت رنگ آمیز می‌شوند.
ورق‌های کرکره رنگی دارای ویژگی مقاومت پذیری بالایی نسبت به سایر خوردگی‌ها هستند. همچنین شکل پذیری این نوع ورق‌های رنگی بسیار مناسب و مطلوب است. بررسی قیمت ورق کرکره رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل کربن و عناصر آلیاژی است که به گرما و حرارت مناسب نیاز دارند. تمامی این عوامل نقش بسزا و تعیین کننده‌ای در قیمت ورق کرکره رنگی ایفا می‌کنند. از دیگر عواملی که بر قیمت نهایی محصولات به ویژه ورق‌های آلیاژی تاثیر می‌گذارد وجود تورم می‌باشد که باعث شده است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ورق کرکره رنگی بگذارد.
میزان ضخامت ورق‌های کرکره رنگی نازک ساخته می‌شوند. در قسمت‌های رویی ورق‌های رنگی، 20 تا 25 میکرون ضخامت دارند و در قسمت پشتی تقریباً بین 7 تا 15 میکرون است. همچنین میزان ضخامت ورق‌های تولید باز 0/2 تا 0/70 میلی‌متر است. سنجش و محاسبه قیمت ورق کرکره رنگی در ضخامت‌ها و عرض‌های میلی‌متر قابل انداره‌گیری می‌شود. ورق کرکره رنگی در رنگ‌های مختلف مانند سفید، نارنجی، قهوه‌ای، آبی، پرتغالی، صورتی، نقره‌ای، سفالی، بنفش قابل ارائه است.

ارتباط با ما

آدرس: اصفهان، اتوبان ذوب‌آهن، کنارگذر جنوبی، جنب پل عابر پیاده کرسگان

شماره تلفن: 03137476168 و 09131076610

ایمیل: info@ahanofoolad.com

درباره ما بیشتر بدانید

ما در شرکت آهن و فولاد تاج متعهد هستیم بالاترین کیفیت خدمات که شایسته شماست را ارائه دهیم. برای آگاهی از قیمت ورق و سایر محصولات فولادی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید ورق کرکره

ساختمان سازی از جمله صنایعی است که در حال حاضر بیش از گذشته در حال پیشرفت است. به همین دلیل پیمانکاران و مهندسان همواره به دنبال مصالحی هستند که به کمک آن طول عمر ساختمان‌های خود را افزایش دهند. امروزه ورق کرکره توانسته است تا حد قابل توجهی در این مسیر به آن‌ها کمک کند. همین مساله تقاضا برای خرید ورق کرکره را برای پروژه‌های مختلف افزایش داده است. در طی فرایند تولید ورق‌های کرکره به کمک پوشش روی در برابر زنگ زدگی و خوردگی تحت محافظت قرار می‌گیرند. این روکش باعث می‌شود تا ورق‌های فولادی از عمر نسبتا طولانی برخوردار باشند و در نتیجه آن‌ها برای مدت زمان طولانی با ساختاری خوب باقی بمانند.
مهم‌ترین ویژگی‌های ورق کرکره این است که در کنار ظاهری یکنواخت، از نظر افزایش عمر سیستم و محافظت از حملات خوردگی بسیار مناسب هستند. این ویژگی خوب ورق کرکره از دلایل مهمی است که مصرف کننده را به خرید ورق کرکره سوق می‌دهد. هر چند ممکن است انتخاب ورق‌های کرکره در ابتدا گران به نظر برسد، اما در طولانی مدت با سرمایه‌گذاری بر روی آن می‌توانید از مزایای طول عمر بالای آن بهره مند شوید، زیرا آن‌ها می‌توانند بدون نیاز به نگهداری بیش از حد مدت زمانی زیادی عمر کنند.
ورق‌های کرکره می‌توانند طول عمر حداکثر ۵۰ سال داشته باشند و در شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی مقاومت کنند. در صورتی که تمایل به خرید ورق کرکره با هر نوع مدل یا جنسی از ورق‌های موجود در بازار را چه به صورت عمده یا خرده فروشی دارید، می‌توانید با صنعت فولاد و آهن تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

خرید ورق کرکره
تعیین قیمت ورق کرکره رنگی در بازار

تعیین قیمت ورق کرکره رنگی در بازار

ورق‌های کرکره علاوه بر صنعت آهن و فولاد در سایر صنایع دیگر کاربردهای بسیار زیادی دارند. اغلب از ورق کرکره برای سقف پارکینیگ، منازل مسکونی، سوله‌های صنعتی و به عنوان حصار کارگاهی استفاده می‌شود. ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی ورق کرکره مانند طول عمر بالا، هزینه کم برای تعمیر و نگهداری، مقاومت بالا در برابر سیل و زلزله، طرح‌ها و مدل‌های مختلف سبب افزایش متقاضیان خرید ورق کرکره در بازار شده است.
قیمت ورق کرکره در بازار نوسان دارد و بهتر است از مراکز و فروشگاه‌های مطمئن، قبل از خرید ورق کرکره استفلام قیمت بگیرید. قیمت ورق کرکره رنگی به رنگ‌های مختلف و متنوع موجود در بازار بستگی دارد. چنانچه یک رنگ خاص ورق‌ در بازار به وفور باشد و یا واردات آن رنگ در بازار بیشتر باشد، بالطبع از قیمت پایین‌تری برخوردار خواهد بود.
دیگر عواملی که بر روی قیمت ورق کرکره رنگی تاثیر می‌گذارد دستمزد فردی است که عملیات خم و برش ورق‌ را انجام می‌دهد. پیام مهم دیگری که هنگام خرید ورق کرکره رنگی باید به آن توجه نمایید نوع رنگ ورق‌ها می‌باشد که عمدتاً رنگ‌های این ورق‌ها توسط کارخانه به صورت کاملاً یکدست و هماهنگ رنگ آمیزی می‌شود و دارای هیچ نوع زدگی و خوردگی نمی‌باشد. این عوامل را بیشتر می‌توان در کارگاه‌هایی که به صورت دستی ورق‌ها را رنگ آمیزی می‌کنند، مشاهده کرد. بعد از اتمام خرید ورق‌ کرکره بهتر است از فروشنده فاکتور محصول دریافت نمایید.

خرید ورق کرکره رنگی

امروزه توسعه فولاد سازه‌ای به عنوان مصالح ساختمانی نقش مهمی در رشد و توسعه جهان صنعتی داشته است و به ایجاد شیوه جدید در زندگی مدرن و شرایط کمک کرده است. با ظهور ورق‌های کرکره برخی از افراد به فکر زیباتر شدن این نوع ورق افتادند، به همین خاطر برای زیباتر شدن نمای بیرونی منازل، سقف خانه و یا شیروانی ویلا را با استفاده از رنگ‌های ضد آب پوشش می‌دانند. به دلیل رنگ‌پذیری ورق کرکره امکان زنگ‌زدگی و پوسیدگی این نوع ورق‌ها تقریبا به صفر خواهد رسید.
ورق کرکره رنگی مقاومت فیزیکی و شیمیایی زیادی دارند که در مقابل عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی از جمله برف، باران و همچنین گیاهان هرز و سایر عوامل و شرایط مختلف دیگر مقاومت و دوام بسیار بالایی دارند. همین مساله موجب افزایش تقاضای افراد برای خرید ورق کرکره رنگی شده است. توجه به اهداف و ویژگی‌های ساخت و ساز پروژه‌ای که در نظر دارید، می‌تواند به شما در خرید ورق کرکره رنگی کمک کند. جالب است بدانید که از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین ورق‌های رنگی کرکره سینوسی است که توسط دستگاه‌های پرس اتوماتیک فرم و شکل داده می‌شوند.
این ورق‌ها مشابه موج‌های مدور یا سینوس می‌باشند، به همین خاطر ورق‌های رنگی کرکره شده ورق‌های سینوسی نام‌گذاری می‌شوند. همچنین به علت فرم و شکل کرکره‌ای بودن این نوع موج‌ها که به صورت دایره‌ای هستند به این نوع از ورق‌های سینوسی می‌گویند. ورق‌های رنگی موجود در بازار به صورت رول فرم تولید می‌شوند و استاندارد این رول‌ها دو عرض 100 سانتی‌متر و 125 سانتی‌متر است که می‌توانند سایز را بر مبنای این مشخصات و ویژگی‌ها سفارش دهند. متنوع بودن رنگ‌های ورق‌های کرکره معمولا تا 15 رنگ است که می‌توانید آن‌ها را در بازار پیدا کنید. این ورق‌ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند اعم از رنگ‌های قهوه‌ای، سبز، آبی، قرمز، زرد، قهوه‌ای سوخته، کرمی، بنفش، صورتی و جگری و سایر رنگ‌های مختلف دیگر تولید می‌شود که در بازار موجود است.

خرید ورق کرکره رنگی