ورق‌های طرح سفال

همانطور که می‌دانید ورق‌های گالوانیزه مختلفی در بازار وجود دارد. ورق‌های شادولاین دارای قابلیت خم شدگی بالایی به صورت سایه و خط می‌باشند که می‌توان مشاهده نمود. ورق‌های گالوانیزه رنگی دارای ویژگی‌هایی از جمله مستحکم و مقاوم بودن این نوع ورق‌ها است که به صورت سایه و خط مشاهده می‌شود. یکی از زیبا‌ترین ورق‌های موجود که بیشتر در سقف‌های شیروانی و سقف‌های شیب‌دار کاربرد دارد، همچنین قیمت ورق کرکره رنگی نسبت به سایر ورق‌های دیگر مناسب‌تر است. از دیگر خصوصیت‌ها و ویژگی‌هایی که می‌توان برای ورق‌های گالوانیزه رنگی به شمار آورد وجود ورق‌های گالوانیزه رنگی است که نسبت به سایر ورق‌های دیگر برش خوردگی و فرم دهی ورق‌های فلزی طرح‌های متنوعی دارد.

کاربرد ورق‌های شادولاین

ورق‌های شادولاین دارای طرح‌های متنوعی است با توجه به تعداد رنگ پذیری‌های زیادی که دارا می‌باشد بهترین نوع پوشش دهی سقف‌ها و دیوارهای ساختمان باشد.

از دیگر مزایای ورق‌های گالوانیزه شادولاین عبارت است از:

  1. شکل زیبای این نوع محصولات
  2. یکدستی و ایمنی بالا در برابر زلزله
  3. مقاومت بالا به مرور زمان
  4. سرعت نصب سریع و آسان
  5. دارای وزن سبک
  6. مناسب در جهت پوشش سقف و دیواره ساختمان، ویلا و سوله کارگاه‌ها و غیره.
  7. مقاومت بالا در برابر رطوبت و شرایط جوی
  8. قیمت مناسب و مقرون به صرفه

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و ورق‌های شادولاین وجود ورق‌های گالوانیزه ساده و بدون رنگ است و هم تولید ورق‌های گالوانیزه رنگی است این نوع از ورق‌ها بسیار پرکاربرد هستند و سفارش ورق‌های گالوانیزه رنگی به نسبت سایر ورق‌های دیگر بیشتر است.
برای خرید ورق گالوانیزه داشتن اطلاعات لازم است. میزان ضخامت ورق‌های گالوانیزه شادولاین متناسب با ضخامت ورق‌های گالوانیزه رنگی است که بین 18 صدم میل تا 70 صدم میل را شامل می‌شود.
طول ورق‌های طرح شادولاین سفارشی و دلخواه مشتری بین 50 سانتی متر تا 12 متر است.
عرض ورق‌های طرح شادولاین نیز که به صورت عمودی و افقی است ورق‌های رنگی و ورق‌های گالوانیزه در ابعاد 100 سانتی متر و 125 سانتی‌متر است که در اندازه‌ها و مشخصات ورق‌های گالوانیزه رنگی طرح شادولاین که بعد از خم و فرمینگ و همچنین اندازه مفید کارده قابل رویت است.

کاربرد ورق‌های شادولاین

قیمت ورق‌های شادولاین

برای این که میزان هزینه‌های تولید ورق‌های شادولاین را محاسبه کنید لازم است که ورق‌های گالوانیزه‌ای که در رنگ‌های متنوع وجود دارد با توجه به قیمت این نوع از محصولات با نوع سینوسی و شادولاین یکسان باشد.

اندازه‌ی ورق‌های طرح شادولاین

این نوع از محصولات با توجه به سفارشات مشتری در صورتی که ضخامت‌های آن از 18 صدم تا 70 صدم میلی متر در بازار موجود باشد و عرض آن نیز در دو سایز 100 و 125 میلی متر باشد طول این کالاها نیز بر اساس سفارشات مشتریان تغییر می‌کند.

راهنمای خرید ورق‌های گالوانیزه طرح شادولاین

در زمان خرید ورق‌های گالوانیزه طرح شادولاین بهتر است از محصولات فولادی استفاده کنید که با توجه به این نوع از کالاها که از آهن فروشی‌ها معتبر خریداری می‌کنید قبل از خرید اطلاعات کافی و لازم را می‌توانید از کارشناسان فروش دریافت کنید. بهترین و با کیفیت‌ترین این نوع از کالاها و محصولات در کارخانه‌های فولاد مبارکه اصفهان در میان مصرف کنندگان این محصولات خریداری می‌شود و بعد از دریافت این نوع از محصولات به وزن آن باید کاملاً دقت کنید.

ورق‌های طرح سفال

ورق‌های طرح سفال یکی انواع ورق‌های فولادی است، یکی از زیبا‌ترین و بادوام‌ترین ورق‌های طرح سفالی است که برای استفاده کردن تمامی مدل‌ها بسیار مناسب است به ویژه اگر بخواهید از آن برای سقف‌های شیروانی استفاده کنید. این مدل از ورق‌ها به عنوان یک کاور برای استفاده سقف‌های شیروانی، آلاچیق و سقف‌های طرح‌های سفال و ساختمانی استفاده می‌شود از این ورق‌ها به صورت گالوانیزه در بازار به وفور موجود است.

ورق‌های طرح سفال موج دار

این نوع از ورق‌های طرح سفال وزن بسیار سبکی دارند و در عین حال بسیار زیبا هستند با توجه به تمامی این نوع از ویژگی‌ها و خصوصیات قابلیت ایمنی بالایی دارند و بسیار بادوام و مستحکم هستند.

ویژگی‌های ورق‌های طرح سفال

  1. سبک بودن و ایمنی بالای ورق‌های گالوانیزه طرح سفالی در برابر هرگونه از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان.
  2. مقاومت بالا و دوام بسیار زیاد ورق‌های گالوانیزه بهترین ورق‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها برای سقف‌های شیبدار استفاده کنید، زیرا نمونه از ورق‌ها دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند و در برابر آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم می‌باشند.
  3. تغییر نکردن رنگ ورق‌های گالوانیزه در طولانی مدت
  4. سازگاری بودن با شرایط آب و هوایی
  5. نصب آسان و راحت در کم‌ترین زمان ممکن
  6. زیبایی منحصر به فرد بودن و قیمت بسیار مناسب این نوع ورق‌ها نسبت به سایر ورق‌های دیگر
  7. مقرون به صرفه بودن ورق‌های گالوانیزه طرحی سفالی موجب شده است که این نمونه از ورق‌ها را از سایر ورق‌های دیگر متمایز سازد.

کاربرد ورق‌های شادولاین

علت استفاده از ورق‌های طرح سفالی چیست؟

ورق‌های طرح سفالی بسیار ساده هستند این نوع ورق‌ها دارای زیرسازی‌های بسیار ساده ای دارند که می‌توانید از آن‌ها برای محصولات چوبی و فلزی بسیار مناسب هستند.
نصب آسان و راحت ورق‌های طرح سفال به این صورت است که این نوع از ورق‌ها را می‌توان در تمامی مکان‌ها مورد استفاده قرار داد. این مدل از ورق‌های سفالی در عین حالی که بسیار ساده هستند به راحتی نیز قابل نصب می‌باشند.

  1. سبک بودن ورق‌های گالوانیزه طرح سفال
  2. ثابت بودن رنگ
  3. مدت زمان عمر ورق‌های طرح سفال
  4. کم حجم بودن ورق‌های طرح سفال
  5. ایمنی زیاد در برابر زلزله

در ادامه هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد.

1. سبک بودن ورق‌های گالوانیزه طرح سفال

یکی از بهترین مزیت‌های ورق‌های گالوانیزه طرح سفالی این است که این نوع از ورق‌ها را می‌توان در تمامی طبقات جا به جا و اجرا کرد و همچنین هزینه جا به جایی و حمل آن نیز از محل سفارش تا محل دریافت مناسب می‌باشد.
استفاده از ورق‌های گالوانیزه و تحول در صنعت ساختمان سازی در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده است.

2. ثابت بودن رنگ

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع از ورق‌های گالوانیزه این است که رنگ این نوع از ورق‌ها بسیار متنوع است و نیازی به رنگ آمیزی دوباره ندارد.

3. مدت زمان عمر ورق‌های طرح سفال

ورق‌های طرح سفال که از جنس گالوانیزه هستند و شرکت‌های تولیدی این محصول دارای ضمانت نامه‌های خوبی ندارد.

4. کم حجم بودن ورق‌های طرح سفال

از دیگر ویژگی‌های ورق‌های طرح سفال از دیگر مزایای این نوع ورق‌ها که به راحتی می‌توان از این محصولات در انبارها استفاده کنید و حمل و نقل آن نیز بسیار راحت و آسان است.

6. ایمنی زیاد در برابر زلزله

ورق‌های طرح سفال به میزان قابل توجهی تا حدود 7 برابر نازک‌تر و سبک‌تر از سایر ورق‌های دیگر هستند، هنگام زیرسازی بهتر است این محصولات و قفل شده آن‌ها به یکدیگر را از طریق میخ‌های فولادی ریزش به زیر سقف به حداقل برسانید.

سفارش ورق طرح سفال

با در نظر گرفتن بافت‌های پوشش سقف‌ها و مقاوم نبودن آن‌ها کارخانه‌های تولیدکننده این نوع از محصولات در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه‌های بسیار کم این نوع از محصولات را به مشتریان خود تحویل می‌دهد و آن‌ها را به اجرا در می‌آورد. وسایل و لوازم جانبی مورد نیاز این نوع از کالاها برخلاف بیشتر پوشش سقف‌ها به دلیل دارا بودن لوازم جانبی و کلیه نیازهای مشتریان و سایر پیمانکاران را برطرف می‌کند و بر اساس فنی و ایمنی و زیبایی این نوع از محصولات تایید شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *