ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه

ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه نمونه‌ای از ورق‌های گالوانیزه هستند و از نظر ساختار، ویژگی، اندازه و سایز ورق‌های گالوانیزه سینوسی تفاوت‌های فراوانی دارد محدودیت ندارم، اما در سرعت ثبت سفارش توسط مشتری می‌توان بنا به درخواست‌ها مقدار اندازه طول و عرض آن را تولید کرد.

ویژگی ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه

ویژگی بارز ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌ها‌‎ی شیروانی را می‌توان به صورت کلی می‌توان حداکثر صورت طبقه بندی کرد:

  • ورق‌های گالوانیزه رنگی
  • ورق‌های گالوانیزه بدون رنگ

چگونگی تولید ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه

تولید ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌های مختلفی انجام می‌شود عبارت است از:

  • ورق‌های طرح سفال
  •  ورق ذوزنقه
  • ورق شادولاین
  • ورق کرکره سینوسی
  • و غیره  می‌باشد.

یکی از مناسب‌ترین و پرطرفدارترین ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه است. این نوع از ورق‌های در اندازه‌های مختلف در بازار قابل دسترس می‌باشد ضخامت آن‌ها در این بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ می‌باشد نحوه تولید این ورق‌ها به مشتریان انجام می‌گیرد. قیمت ورق کرکره رنگی بسیار مناسب است و در صنایع مختلف کابرد بالایی دارد.
ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه رنگی را می‌توان در انواع سایزها و اندازه‌های مختلف ۱۲۵ تولید می‌شود زمان متوسط برای تولید این نوع دو تا ۴۸ ساعت می‌باشد. بنابراین در صورتی که مطابق سفارش مشتریان در هر ابعادی و اندازه‌ای که بخواهند قابل تولید می‌باشد.

خصوصیات ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه

مزایای ورق‌های گالوانیزه

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت رقابتی ۹۳ که معمولاً در ظرف‌های شیشه‌ای کارگاه ها و مکان‌های ورزشی و یا مکانی که نیاز به صرف‌های شیروانی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. جواب تحقیق‌های کاربران اینترنت برای استفاده از حصار برای اطراف زمین یا ساختمان نیز به کار می‌رود، اما نمونه‌های جدید که معمولا برای ساخت و ساز در داخل ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه کننده‌ای به نام درک یا گوشه پولادی به کار گرفته می‌شود از این نوع ورق‌ها به عنوان جایگزینی برای تکه‌های سفال در ساخت سقف‌های ساختمان به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌توان از دیگر مزیت‌های برای روزنامه آرمان ساندویچ پانل سقفی که قیمت انواع ورق‌های فولادی با توجه به محاسبه هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی بر اساس نوع جنس ورق محاسبه می‌گردد.

خصوصیات بارز ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه نسبت به سایر محصولات دیگر می‌توان به مواردی از این دست اشاره نمود:

از مهم‌ترین ویژگی‌های ورق‌ گالوانیزه مقاومت بسیار بالا می‌باشد.

از دیگر خصوصیات ورق‌های گالوانیزه دارا بودن و می‌بینیم بسیار بالا در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله می‌باشد.

ورق‌های ذوزنقه نسبت به سایر ورق‌های دیگر بسیار زیباتر و مقام‌تر می‌باشد.

اندازه ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه

اندازه و سایز ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه با توجه به سفارش مشتری تولید می‌شود، اما به صورت استاندارد این ورق‌ها دارای اندازه ضخامت  ۱۸ صدم الی ۷۰ صدم میلی متر می‌باشند. عرض ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌ای ۱۲۵ میلیمتر هستند. همچنین طول ورق‌های گالوانیزه رنگی بستگی به سفارش مشتریان متغیر می‌باشد.

خصوصیات ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه

راهنمای خرید ورق‌های گالوانیزه

پیش از خرید ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه رنگی بهتر است اطلاعات کافی و جامعی از این نوع ورق‌ها را کسب نمایید. برای خرید ورق از فروشگاه‌های معتبر آهن می‌توانید کمک بگیرید و یک خرید مناسب و خوبی را داشته باشید.

بعد از خرید ورق‌ گالوانیزه ذوزنقه‌ی رنگی باید به آن توجه کنید این مسئله است ورقی که تهیه می‌کنید را حتماً از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید از کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید وزن ضخامت ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌ای را برای شما محاسبه نماید تا بتوانید یک ورق گالوانیزه با کیفیت و مناسبی خریداری نمایید.

عملیات انجام دادن پیام دادن به ورق‌های گالوانیزه

زمانی که می خواهیم برای قلب الزهرا فرم دهیم نیاز به یک ورق فولادی کاملاً مسطح داریم که در جایی هم بهتر است از جنس پلاستیک باشد. شرایط تولید ورق‌های گالوانیزه رنگی کمی پیچیده می‌باشد.
معمولا چندین برآیند لازم است بر روی این ورق انجام شود تا به شکل نهایی و اصلی خود در بیاید بیشترین عملیاتی که بر روی شکل دهی ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌ای انجام می‌شود که در صنعت آهن و فولاد بسیار پرکاربرد می‌باشد از جمله کشش عمیق کشیدگی خمش است.

ورق‌های گالوانیزه گرم از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در معرض خوردگی کاربرد بسیار زیادی در صنعت به دست آورده‌اند. از جهتی که ورق‌های فولادی گالوانیزه در پروسه فرم دهی در برابر تغییر تغییرات زیادی از نظر ظاهری بر روی آن‌ها ایجاد می‌شود. به همین دلیل دارای انعطاف پذیری زیر لایه، انعطاف پذیری بالا پوشش، خصوصیات بسیار مهمی است. بنابراین به دلیل وجود یک لایه از آلیاژ ترد بر زیر لایه فولادی موجب می شود که میزان فرم دهی ورق تا حدی کاهش یابد.

ویژگی‌های فیزیکی ورق گالوانیزه ذوزنقه

ویژگی‌های ورق‌های رنگی گالوانیزه شیروانی بی‌نظیر است. آزمایش‌های صورت گرفته توسط متخصصین در عرضه تولید ورق‌های گالوانیزه آزمایشی بر اساس میزان کشش تک محوری بر روی ورق‌های فولادی انجام گرفته شد این آزمایش یکی از نمونه آزمایش‌های بسیار ساده و ابتدایی که می‌توان بر اساس آن بسیاری از ویژگی‌های فیزیکی ورق‌های فولادی را از قبیل تاثیر پذیری بر روی فرم دهی چه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می‌توان به دست آورد.

دیگر خواص ورق‌ گالوانیزه عبارت است از:

  • طریقه میزان استحکام کششی
  • افزایش طول ورق‌های گالوانیزه
  • میزان ضریب حساسیت نسبت به قیمت کرنش
  • طولانی شدن طول نقطه ی مستقیم
  • مقاومت تسلیم
  • طریقه‌ی انجام آزمایش‌های کششی

آزمایش‌های کششی با توجه به استانداردهای از قبیل DIN و ASTM و سایر ارائه شده است می‌توان آن‌ها را به کار برد. وجود استانداردهای لازم موجب گردیده است که برخی از شرکت‌ها با استفاده از دستگاه‌های کشش اتوماتیک و روش‌های محاسبه کامپیوتری بتوانند میزان خطای کشش را به حداقل برسانند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *